2015. szeptember 2., szerda

Tojáspuffancs

Tegnap reggel jött szembe velem a facebookon Miskolcziné Andinak a tojáspuffancs receptje, ami egészen ma reggelig kísértet, mert annyira jól nézett ki, hogy mindenképpen ki szerettem volna próbálni. Persze, aki nem olvas figyelmesen, és siet, hogy mielőbb elkészüljön az ebéd, az úgy jár mint én :) Sikerült a 2-1 arány helyett 1-1 arányt alkalmaznom a főtt és nyers tojás tekintetében, így aztán csodálkozva néztem, hogy miért olyan folyékony is a massza. Azon gondolkodtam, hogy ez vajon hogyan áll össze, és hogyan fogom bepanírozni. 

Gyorsan visszaolvastam az Andi által megadott mennyiségeket, és konstatáltam, hogy ez most nem az a puffancs lesz, amit ő elkészített, mert rosszul emlékeztem a tojások számára. Sebaj, a helyzetet gyorsan orvosoltam, és elkészült az ebédem :D

Hozzávalók:

3 főtt tojás,
3 nyers tojás,



Elkészítés:

A hozzávalókat aprítógépben egyneművé turmixoljuk, majd palacsinta serpenyőt kevés zsírral felhevítettem, és  bő evőkanálnyi mennyiségű tésztákat helyeztem rá. Kb. 4-5 percig sütjük oldalanként.

A hozzávalókat itt tudjátok beszerezni: http://paleolitwebshop.hu/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...