2014. november 1., szombat

Tonhalas reggeliző lepény

Ez ám a délig tartó lendületet biztosító reggeli, nem a boltban kapható mindenféle kekszek...;)

Tartalmas, méghozzá olyannyira, hogy ez a mennyiség szerintem két személyre bőven elég reggeli, de megkockáztatom, hogy ebédre is tökéletes lenne, mert tápláló, lassan felszívódó szénhidrátokat tartalmazó étel.

Az alapreceptet Dallánál találtam, de mivel nekem mandulalisztem nem volt, így meglehetősen folyósnak tűnt a masszám, ezért belekevertem egy tojás is a tésztába, biztos, ami biztos. 

Hozzávalók 1 lepényhez:

12 gr tápióka liszt,
16 gr darált mandula, 
5 gr szezámliszt,
1 tojás, 
kevés só,
50 ml sűrű kókuszkrém - 30 ml víz,
1 tk. kókuszzsír 


Elkészítés: 

A hozzávalókat alaposan elkeverjük, úgy, hogy csomómentes masszát kapjunk.
Egy palacsinta serpenyőben kevés kókuszolajat felhevítünk, és beleöntjük a masszát. Addig sütjük amíg meg nem tudjuk fordítani. Kb. 2-3 perc alatt átsül egy-egy oldala. Majd megfordítjuk, és készre sütjük.

A végén megtöltjük egy adag dijoni mustárral elkevert sós lében eltett tonhalkonzervvel és ízlés szerinti zöldségekkel.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...