2014. május 12., hétfő

Túrós brokkoli lepény

Egy igazán egyszerű ötlet született a brokkoli pizza receptjéből kiindulva, kicsit leegyszerűsítve :)

Fűszeres paradicsomszósszal igazi finomság ;)

Mindemellett pedig ezzel a recepttel jelentkeznék Éva játékára, ahová még szerda estig Ti is küldhetitek a receptjeiteket.

Itt megtaláljátok a kiírást:

Hozzávalók (2 főre):

500 gr brokkoli (akciósan 155 Ft volt),
100 gr ToTu vagy nem paleó: túró (nálam házi: totu házilag, boltban: 300 Ft/túró: 150 Ft),
3 tojás (120 Ft),
só, 
bors,
1 gerezd fokhagyma



Elkészítés:

A brokkolit puhára főzzük, majd minden hozzávalóval összeturmixoljuk, és tenyérnyi adagokat merünk egy sütőpapíros gáztepsire (nekem ebből 6 db lett).
180 fokon 10-15 perc alatt készre sütjük.

Fűszeres paradicsomszósszal kínáljuk, vagy akár tejföllel (NEM paleó a tejföl).
Paradicsomszószhoz: 1 dl natúr paradicsompüré, 1 tk. cukor/helyettesítő/, 1 mk. oregano, só, bors

TIPP: Tökéletes köretként is, bármilyen hús mellé akár, de én például ettem már pörkölttel is, nagyon ízletes. 
Reggelire is tökéletes választás, tápanyagdús, így biztos kitartasz vele ebédig.

A brokkolipizza receptjét pedig itt találjátok, próbáljátok ki mindkettőt nemfogjátok megbánni ;)






3 megjegyzés:

  1. Nagyon kíváncsivá tettél hogy milyen is? Nagyon guszta! Kifogom próbálni !

    VálaszTörlés
  2. Óóó hát én ezt imádom!!!!Meg is csinálom szerintem holnap köretnek a csirkém mellé-túróval :)

    VálaszTörlés
  3. Jól hangzik a lepény és a pizza is! :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...