2014. május 10., szombat

Chia magos buci

Újabban ezt a bucit - néha zsemle fomában - készítem magamnak reggelire, vagy vacsorára. 



Nagyon laktató, igazából ebből az adagból ugyan csak egy ilyen buci lesz, de nekem annyira bejött, hogy teljesen rá vagyok kattanva. Ami érdekes, hogy kókuszlisztből van, és mégsem érzem benne, pedig én eddig igen csak mellőztem ennek a lisztnek a használatát kenyérben.


Hozzávalók:

20 gr kókuszliszt,
1 ek. chia mag,
2 tojás,
1 mk. só,
késhegynyi szódabikarbóna,
1 mk. fokhagymapor,
tetejére: magkeverék


 Elkészítés:

A száraz hozzávalókat összekeverjük. Eredeti recept szerint őrölt chia magot kellene belerakni - úgy is szuper - de én ezt a lépést elfelejtettem, így minden ment bele úgy ahogy volt. A két tojást felverjük, majd hozzáadjuk a száraz anyagokat. 10 percig (nem szoktam megvárni) pihentetjük, amíg a chia mag és az útifűmaghéj beszívja a nedvességet és formázható tésztát kapunk. 
Vizes kézzel bucit formálunk, majd a tetejét vizes késsel bevágjuk, és megszórjuk valamilyen magkeverékkel.
Légkeveréses üzemmódban 175 fokon 20-25 perc alatt készre sütjük.

Alapanyagokat pedig itt tudsz jó áron, egy helyről, kényelmesen beszerezni:
ahol egész májusban KEDVEZMÉNY jár a blogra látogatóknak az alábbi kuponkóddal: DÉWMEGFOZLEK -5%

1 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...