2014. március 21., péntek

Narancsos szelet

Ritkán használok kókuszlisztet, mert szerintem a vele készült ételek sokszor szárazak, és törékenyek lesznek. 
Ez a kombináció viszont, könnyű, szaftos, igazi tavaszi frisseséget sugárzó desszert. 

Nálam ma reggeli volt, egy nagy pohár zöld teával, de akár torta is készülhet belőle ;)


Hozzávalók:

12 dkg kókuszliszt,
2 narancs gerezdekre vágva, 
1 citrom gerezdekre vágva, 
1 rúd vanília magjai,
4 tojás,
4 ek. sűrű kókusztej (nálam Real Thai),
10 dkg eritrit



Elkészítés:

A narancs és a citrom ebben az esetben legyen kezeletlen, mert egészben kerül a sütibe...

Szóval egyszerű a menet. Minden megy a turmixba, és egyneművé dolgozzuk a hozzávalókat. Nem lesz folyós massza, de ebben az esetben nem is kell, hogy az legyen. 
Bármilyen szilikonos formába töltjük a masszát, és kb. 20 perc alatt 180 fokon készre süjük a tésztát. 
Én szívecskés formát használtam, de nyugodtan lehet muffin formában, vagy ez a tészta elegendő egy kisebb (kb. 20 cm-es) tortaformához is.








4 megjegyzés:

  1. Ó, hát ez tényleg nagyon egyszerűűű! Egy kis villa hegyével letörhetek belőle egy darabkát? :o)

    VálaszTörlés
  2. Egy ilyen reggelire bármikor vendég vagyok! ;-))

    VálaszTörlés
  3. Mint egy szelet napsugár, olyan szép a színe:) Nem kedvelem a kókuszlisztet én sem, csak kis mennyiségben használom, de ez a recept jól hangzik:)

    VálaszTörlés
  4. Jól hangzik és jól is néz ki, finomnak látszik! :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...