2014. január 28., kedd

Ki vagyok én?

Egy különleges bejegyzés...:)

Jó régen volt már ilyen. Kicsit mesélek magamról. Hogy miért?

Szera indított útjára egy játékot, amelyben a feladat mindössze annyi, hogy belinkeljük azt, aki minket kért fel, és mi pedig elárulunk magunkról 7 olyan dolgot, amit eddig esetleg az olvasók, társaink nem tudtak, tudnak rólunk. Ezt követően kijelölünk 7 bloggert, akikre kíváncsiak vagyunk. 

Én két felkérést is kaptam: Dinától, és Katalintól, akiknek itt is köszönöm a megtiszteltetést. 

Rólam pár gondolat...

1. Éppen a szakdolgozatomat írom, és készülök a második diplomám megszerzésére. Szóval a mostani időszak igencsak hajrás lesz. Jogásznak tanulok, ami hát így gyermek mellett nem kis feladat. Nekem viszont óriási szerencsém van, mert az egész családom mellettem áll, és segítenek nekem.

2. Szeretek játszani. Társasjátékot. Több kedvencünk is van a Párommal. A legjobban kedvelt játékaink a Cluedo, a Tabu, a Monopoly (csakis kártya formában), és az új kis kedvenc a Sorry. Ezt ajánlom mindenkinek, aki régen szerette a Ki nevet a végén? című társast :)

3. Szeptemberben nagynéni lettem :) A húgoméknak kislánya született, Lara, aki egy tünemény. Jó lenne, ha közelebb laknánk egymáshoz, és többet tudnánk találkozni. 

4. Imádom a jó időt, és a várakat. A magyarországi várakat. Vagy várromokat, mindegy csak vár legyen. A kedvencem természetesen a Visegrádi Fellegvár. Ott lettem menyasszony, immáron több, mint négy éve.

5. A legnagyobb büszkeségem természetesen a kislányunk, Patrícia. 15 hónapos lesz lassan, hihetetlen, hogy megy az idő. A legeslegjobb dolog ami történt a mi kis életünkben a Párommal. 

6. Semmiféle kézügyességem nincsen, nem tudok kötni, varrni, vagy hímezni. A Párommal mindig azon viccelődünk, hogy technika szakra kellett volna jelentkeznem, akkor legalább ketté tudnék vágni egy papírt egyenesen. Hát ez nem az én világom, és irigylem azokat akiknek van hozzá tehetségük. olyan jó lenne mindenféle kreatív dolgot készíteni. Azt hiszem nekem erre marad a konyha :)

7. Szeretnék megtanulni fényképezni, úgy igazán. Ahová tehetjük mindig visszük magunkkal a fényképezőgépet, és kattogtatok ha kell, ha nem, de én úgy rendesen, igaziból szeretném tudni minden csínját-bínját ennek a szakmának...Majd egyszer, talán ha két diploma lesz már a kezemben...

Akikről még többet szeretnék tudni (azért nem írok 7 főt, mert már sokan játszanak, így én most 3 személyt szeretnék csak megnevezni): 








4 megjegyzés:

  1. Akkor drukkolok ezerrel a diplomához! :) A társas jó, mi is szeretjük, a felsoroltakon kívül nálunk még a Dixit megy nagyon, nagyon érdekes, jó játék. :)

    VálaszTörlés
  2. Jó volt olvasni rólad! A várakat én is nagyon szeretem, no meg a várromokat is, akár én is belevehettem volna a 7 közé :-)
    Sok sikert a diplomádhoz!

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm a meghívást és sok sikert a diplomához:) Szerintem mindenki szeretne megtanulni rendesen fotózni, főleg mi gasztroblogosok:)

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm, hogy rám is gondoltál. Én is sok sikert kívánok a diplomád megszerzéséhez. Patríciához pedig csakis gratulálni tudok, egy tünemény. Amiben pedig teljesen egyformák vagyunk, nekem sincs kézügyességem, és akár rólam is írhattad volna azt a pár sort. :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...