2013. november 18., hétfő

Barackos kókuszkocka

Ezt a sütit már nagyon sokadszorra készítettem el, de még egyszer sem sikerült lefényképeznem...
Most készült kép, ami sajnos nem lett az igazi, de amilyen finom ez a süti, még párszor biztos lesz alkalmam újra fotózni, és később frissíteni a képet. 

Mivel az ígéret szép szó, és ha betartják úgy jó, most hozom a sütit és ajánlom a hétvégi vendégeimnek :D


Hozzávalók:

150 gr kókuszreszelék, 50 gr darált mandula, 30 gr duvára tört dió, 100 gr aszalt barack, 50 gr mazsola, 2 cl házi barack pálinka, 5 tojás, 1 kk. foly.édesítő, 100 g étcsokoládé

Elkészítés:

Az aszalt barackot apróra vágjuk és a többi hozzávalóval - kivéve a csokoládét - alaposan összekeverjük. 20 perc alatt 180 fokra előmelegített sütőben készre sütjük. Majd a csokoládét megolvasztjuk és rákenjük a sütemény tetejére.

Ihlet:  Dalla cucina, per te



10 megjegyzés:

  1. Mammánál elmaradhatatlan valami finom alkohol, gondolom ettől aztán igazán finom, főleg, ha már ennyiszer elkészült! Nekem a fotó is tetszik! :)

    VálaszTörlés
  2. Szia! Mivel lehetne a pálinkát kiváltani? Van valamiféle barack aroma vagy ilyesmi?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem csak hagyd el :) Málna aromát láttam, barackot még nem. Szerintem nélküle is jó lesz, max annyi vízzel, vagy kókusztejjel helyettesítsd.

      Törlés
  3. Nagyon finom lehet, guszta! Azért ez nem szép tőled hogy sokszor készítetted és mégsem küldtél belőle!:-))

    VálaszTörlés
  4. Mekkora tepsire elég ez a mennyiség?

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jól néz ki, amolyan tömény gyönyör süti:)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...