2013. július 2., kedd

Tejfölös süti

Mivel nálunk mindenki édesszájú, ezért egyértelmű, hogy hetente többször készül valami finomság. Ez most éppen a Páromnak készült a munkahelyére, hogy gyorsabban teljen az idő...:)

Ez egy villámgyorsan elkészíthető édesség, csak, hát várni kell amíg megszikkad benne a keksz, így inkább az elfogyasztás előtti este készítsétek el...:)


Hozzávalók:

Mennyiséget nem írok, mert minden attól függ, ki mekkora tálban készíti. 

Háztartási keksz, tejföl, kakaó, édesítőszer, vanília, 1 cs. vaníliás pudingpor, 4 dl üdítő (nálam vörösszőlő)
Díszítéshez: bármilyen bogyós gyümölcs


Elkészítés:

A tál alját kirakjuk keksszel, majd a tejfölhöz édesítőt és vaníliát adunk, majd elfelezzük, és az egyik felébe kakaót keverünk. A kekszre jöhet egy réteg tejföl (a kakaó nélküli), majd erre egy sor keksz, aztán a kakaós tejföllel megkenjük, és ismét egy sor kekszet helyezünk rá. Ha mindez meg van akkor a pudingot kikeverjük egy kevés üdítővel, majd összeforraljuk az egész üdítővel. Ez megy az utolsó réteg kekszre. A végén én ribizlivel megszórtam, és egy éjszakára ment a hűtőszekrénybe. 


Azt hiszem ennél egyszerűbb süti nem kell. Tényleg finom és pár hozzávalóból elkészül. 

Ő pedig az én Tündérem, aki már most tudja mi a jó...:)
Ma reggel felültettem a konyhapultra, mert éppen valami tennivalóm volt a konyhában, és ott volt a tegnapi csokis keksz maradéka. Meglátta, belenyúlt, kivett egyet, és elkezdte majszolni...:) Hát nem is tudom, azt hiszem volt kitől örökölnie...:)













10 megjegyzés:

  1. Nagyon aranyos a kis Patrícia lassan már segíteni fog neked a konyhában.Milyen boldog hogy mind a két kis kezében ott a süti:) Jó ez a kekszes édesség különösen hogy könnyen elkészíthető és biztos nagyon finom!

    VálaszTörlés
  2. De édes a Kislányod! S mekkorát nőtt! Pedig nemrég született:-)
    Finom édességet készítettél a Párodnak!

    VálaszTörlés
  3. Tündér!!!! :)))) Istenem, az enyémek is így ültek nemrég a pulton, de úgy szalad az idő....Petra is már oviba készül, Veronikámnak meg kiesett az első foga...:) De most már sokat segítenek nekem és ostromolnak az ötleteikkel! ;-)

    VálaszTörlés
  4. Ja és a süti nagyon tetszik, el is mentem a forró napokra amikor a fene sem akar sütni...:))

    VálaszTörlés
  5. Szuper egyszerű és nagyszerű ez a süti..., a babák tényleg nőnek, mint a gomba :)

    VálaszTörlés
  6. Tündéri kislány. Én is szívesen majszoltam volna abból a kekszből, van ízlése :) A kekszes sütid is jól néz ki, ilyesmit még nem ettem.

    VálaszTörlés
  7. Nagyon jó kis süti, ilyen melegben különösen, mivel nem kell sütni! :) Patrícia nagyon édes, tényleg tudja, mi a jó! :)

    VálaszTörlés
  8. Ó de guszta szeletek!
    Nagyon aranyos a lánykád, és milyen jóízűen majszol :))

    VálaszTörlés
  9. Azt szeretném kérdezni, hogy szénsavas üdítővel kell ezt készíteni?
    És hát a kislány tündéri!

    VálaszTörlés
  10. Patrícia egy kis tünemény!!! :) (Milánnak is nagyon tetszik, épp itt járkált mellettem, és szólt, hogy "pörgessem" vissza a képet a kis Patira... imádja a gyerekeket, főleg a kislányokat! ;-))
    Fincsi lehet a süti, hasonlót készítettem már épp tavaly nyáron egy óriási kánikula közepén, amikor nem volt kedvem sütni, még annak ellenére sem, hogy klíma van a házban.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...