2013. július 21., vasárnap

Banánpalacsinta - paleo

A képek ugyan nem most készültek, de az elmúlt napokban annyi helyen láttam palacsintát, hogy igencsak megkívántam, és rájöttem, hogy csak ígértem, hogy felteszem ezt a finomságot a blogra, de nem került rá sor. Szóval most itt van...:)


A palacsintákat a kedvenc paleo nutella mellé készítettem, és aki kóstolta, annak nagyon bejött. Egyszerű és nagyszerű, mert mindössze két alapanyag szükséges hozzá: banán és tojás...:)


Én két tojást és egy banánt turmixoltam össze, majd egy zsírral kikent palacsintasütőben sütöttem ki, méghozzá egy evőkanálnyi adagokban. Így ilyen aranyos, falatnyi palacsintát lettek belőle.


Paleo nutellával, vagy egy finom házi barackdzsemmel is mennyei...:) Egy tartalmas leves után ebédre is tökéletes. 


3 megjegyzés:

  1. Azt hiszem még régebb említetted, hogy fogsz ilyet készíteni, az összetevők alapján csak jó lehet:)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon finom lehet, a banános dolgokat mi is nagyon szeretjük :)

    VálaszTörlés
  3. De jó, főleg hogy csupán két hozzávalóból micsoda finomságot kerekítettél! :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...