2012. április 16., hétfő

Díjat kaptam

Még múlt héten kaptam ezt a díjat Katától, de csak most volt időm, hogy kirakjam ide a blogra. Nagyon szépen köszönöm neki, hogy gondolt rám, jól eső érzés.
A díjat én továbbadni nem szeretném, már úgy is körbejárt amennyire én láttam, de 7 dolgot megpróbálok írni magamról, amit eddig még nem tudtatok, vagy legalább is, így nem osztottam meg Veletek.

1. Az egyik kedvenc sorozatom a Dexter - és nem a laboratóriumos kisfiú...:) - az új jövevény is innen kapta a nevét...:)
2. Imádok társasjátékozni, a három kedvencem a Cluedo - munkahelyi ártalom...:) - Taboo, és az Activity.
3. A kedvenc sportom most már a zumba, amit igyekszem legalább heti egyszer gyakorolni...:)
4. Egyik kedvenc idézetem: "Nem az a jó, ha mindenki szeret. Az a jó, ha a rosszak utálnak, és a jók szeretnek."
5. Azt gondolom, hogy bár nehéz elfogadni sokszor, de minden okkal történik, és az ami megtörtént, annak meg is kellett történnie. 
6. A legkedvesebb film amit mostanában láttam először, pedig már nem "mai gyerek": Az esőember.
7. Összefoglalva pedig: Szerelem mindörökké, vidámság, jó kedv, család, jó emberek társasága, sütés, főzés, tanulás élethosszig, zumba...:)

8 megjegyzés:

  1. Én is szeretem a társasjátékokat, rengeteg van itthon. A Cluedo nekem is a kedvenceim közé tartozik:))

    VálaszTörlés
  2. Az 5. pontoddal én is teljes mértékben egyet értek és én is nagyon szeretek társasjátékozni!:) Köszi, hogy megosztottad magadról ezeket a dolgokat:)

    VálaszTörlés
  3. Én is imádom a Dextert. Férjemmel megnéztük az első 5 évadot:)Nagyon jó:) Jó dolgokat írtál magadról és tök jó, hogy ilyen pozitív vagy! Gratulálok a díjhoz is! (Breaking Bad-et ismered? Az is jó sorozat, ha tetszett a Dexter szerintem bejönne az is, jó izgi).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még nem hallottam erről a sorozatról,de most megnéztem jól hangzik nagyon. Mi végignéztük a 6 évadot, és alig várom, hogy jöjjön a következő is.

      Törlés
  4. Gratula a díjhoz! :D Az esőember én is mostanában láttam először :) Az idézeted nagyon jó és úgy nézem az életszemléletünk is elég hasonló ;)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...