2012. január 2., hétfő

Hidegtál 2.

Szilveszter előtti nap vendégeink voltak és nekik készültünk a hidegtállal meg a tonhal salátával. Általában ha valaki nem ebédre jö, nem szeretek meleg étellel készülni, mert délután vagy az esti órákban szerintem már megterhelő a főtt étel fogyasztása. Ezért esett a választás most is erre a megoldásra. 
tonhalsalátát és a hagymás-virsli salátát már bemutattam, most itt van még a töltött tojás és a rendhagyó sonkatekercs. Azért rendhagyó, mert én nem igazán szeretem a tormát, így azt helyettesíteni kellett...:)



Töltött tojás: 

Nem írok receptet hozzá, mert tulajdonképpen ugyanúgy készült, mint ittcsak némelyikbe került még egy kis májkrém is, mert én úgy is szeretem...:)



Sonkatekercs:

10 szelet gépsonka, 1 tubus kinyomós sajt, 2 ek. natúr vajkrém, 10 dkg reszelt sajt, só, bors

A sajtkrémet, a vajkrémet és a reszelt sjatot kikeverjük, hozzáadunk sót, borsot és a sonkaszeletekbe töltjük. 


Szeretem mindig kisebb változtatásokkal elkészíteni ezeket az ételeket, hogy ne lehessen megunni...Bár hozzáteszem, szerintem nekem nagyon sokszor kellene ezeket felszolgálni, hogy megunjam. 

Ahogy írtam már, desszert is készült, de annak a bemutatása még várat magára egy keveset...:)

2 megjegyzés:

  1. Tetszik a rendhagyó sonkatekercsed! Én sem szeretem a tormát...

    VálaszTörlés
  2. Köszi. Remélem már jobban vagy. A tüneteid kísértetiesen hasonlítanak az enyémre, csak én még nem tapasztaltam ilyet korábban.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...