2011. december 8., csütörtök

Mézeskalács mézespuszedlinek álcázva

Az történt, hogy akkor adag lett a múltkori mézeskalácstészta, hogy kitaláltam készítek belőle mézespuszedlit. Gondoltam ha a mézeskalács puha lett, nem lehet semmi baj a puszedlikkel sem, és ez így is lett. Semmi mást nem tettem, mint a tésztából apró darabokat letéptem és gombóccá gyúrtam, sütőpapírral kibélelt gáztepsire pakoltam őket, úgy, hogy egy kicsit lenyomkodtam, hogy ne gombócok hanem puszedlik legyenek a sütés végén.
Nekem egy tepsire 25 gombóc fért el.

Előmelegített 190 fokos sütőben 10 perc alatt aranybarnára sülnek. 


Miután megsültek 10 dkg étcsokoládét felolvasztottam és egy zacskóba kanalaztam. A zacskó sarkát egy nagyon picit levágtam és elkezdtem rányomni a megsült "puszikra". 


Próbáljátok ki, mert nagyon ízletes a végeredmény!

3 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...